Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

Montreal Dag 5&6&7.



Wil je weten wat ik heb gedaan?
Lees dan maar mee!
Dag 5

De dag dat mijn opa jarig was!
Jeeeeeeej!
Dus ik heel lief m'n opa opbellen ,
& KEIHARD roepen 
GEFELICITEERD OPAA :D
Hij was wel blij om me te horen ;)
Verder heb ik niks gedaan!


Dag 6
NIKS.


Dag 7

Ik ging voor het eerst alleeen winkelen!
Die metro hier, gaat 240km per uur...
Zouden ze in adam ook bestwel mogen doen ;)
Maar eenmaal in de stad aangekomen,
Ik was verbaasd!
WOW.
4 verdiepingen :],
Ik mocht helaas geen foto's maken maar het was enorm!
Sarah ging even naar het theater de Kaartjes ophalen voor WICKEDD. 
Aanstaande zondag!!
Heb er zin in 
Verder ging ik nog eventjes naar de boekenhandel!
Want ik was van plan om FOREVER YOUNG & DARE TO DREAM van One Direction te kopen hier.
Ik stond er mee in m'n handen..
Maar toch maar niet gekocht.
Maandag ga ik weer even terug..
Hihi


Dat was het alweer!
Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Reageren?
Doe het alsjeblieft hier onder!

-xxxxx

Sarah <3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten