Pagina's

zaterdag 4 augustus 2012

Montreal Dag 8.


Wil je weten wat ik vandaag heb gedaan?
Lees dan mee ;]


Vandaag ging ik en mijn vrienden hier naar vrienden van hun..
Eerst gingen we langs een supermarkt..
Enja hij was groot.
Maargoed,
sarah gaat jullie nu een verhaaltje vetellen :]
(nou komt het hoor!)

Ik ging paprika's pakken..
Aan de andere kant van de supermarkt,
Dat ging goed ;)
Maar toen moest sarah tomaten pakken.
Dus sarah pakt tomaten..
Stuk of 5/6.
Sarah loopt terug naar het karretje....
SARAH GLIJDT KEIHARD UIT & MAAKT EEN SLINDING OVER DE GROND...
Daar ging mijn persoonlijkheid voor 5minuten..
Ik schaamde me kapot ;$
Maar goed,
Ik had alleen wat schrammetjes & blauwe plekken..

Toen gingen we afrekenen & verder naar die vriendin..
Dat huis, wow.
Het leek net Sneeuwittje of Assepoester.
Hihi.
Zo groot!

Hihi,
Ik hoop dat jullie een beetje hebben gelachen..
Morgen ga ik maar Wicked hier in Montreal!
Ik ben benieuwd! YEAH.

heeel veeeel liefs

- Sarah<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten